خرداد ۰۷, ۱۳۹۹ ۰۸:۲۵ Asia/Dushanbe
  • سید حسن نصرالله: رژیم نژاد پرست اسرائیل از بین خواهد رفت

دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب طی سخنانی به مناسبت بیستمین سالروز آزاد سازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست ها، تصریح کرد، تحولات موجود در منطقه به نفع اسرائیل نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "سیدحسن نصرالله" در مصاحبه با رادیو "النور"  لبنان به شکست های اسرائیل در منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم نژاد پرست اسرائیل از بین خواهد رفت.

"نصرالله" همچنین با تاکید بر اینکه محور مقاومت در همه زمینه ها از جمله نظامی در حال پیشرفت است تاکید کرد، تمامی نقاط سرزمین های اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت است.

دبیرکل حزب الله لبنان به پیروزی های اخیر دولت وملت سوریه و محور مقاومت در برابر تروریست ها در این کشور نیز اشاره کرد و گفت: اسرائیل خیلی امید داشت که دولت سوریه سقوط کند اما در این کشور شکست سختی خورد.

"سیدحسن نصرالله" در ادامه  این مصاحبه به  حضور آمریکا در منطقه پرداخت و گفت: حضور مستقیم آمریکا در منطقه بیان‌کننده ضعف متحدان این کشور و قدرت محور مقاومت است.

لبنانی ها هر ساله 25 ماه می را که سالروز فرار آخرین نظامی اسرائیلی از جنوب این کشور است، به عنوان روز مقاومت و پیروزی، جشن می‌گیرند.

در 25 می سال 2000 رژیم صهیونیستی به رغم برخورداری از توانمندی های نظامی، در برابر نیروهای مقاومت لبنان تسلیم و مجبور به فرار از جنوب لبنان شد.

در این روز بخش های وسیعی از سرزمین های اشغالی لبنان آزاد شد.

 

 

 

کلیدواژه