خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۷:۲۶ Asia/Dushanbe
  • توسعه پروازهای ایران و ارمنستان در راستای تعامل بیشتر دو کشور
    توسعه پروازهای ایران و ارمنستان در راستای تعامل بیشتر دو کشور

 رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی "فلای‌ وان آرمنیا" گفت: تسهیل و گسترش خطوط هوایی میان ایران و ارمنستان و تداوم و توسعه آن در گسترش روابط و تعامل مردم دو کشور موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌«آرام آنانیان» رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی "فلای وان آرمنیا" در نشستی خبری که صبح روز چهارشنبه در سفارت ارمنستان در تهران و در حضور سفیر این کشور برگزار شد با اشاره به آغاز به کار شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا در ایران افزود: این شرکت هواپیمایی از سال ۲۰۲۲ در زمینه ارتباطات و خطوط هواپیمایی پروازهای خود را گسترش داده است و در سال ۲۰۲۳ این روند ادامه خواهد داشت.


آنائیان گفت: در حال حاضر فلای وان آرمنیا به ۲۰ کشور جهان از پاریس و میلان گرفته تا شهرهای مختلف روسیه پرواز دارد و از روز سه‌شنبه هفته جاری تهران هم به این فهرست اضافه شده است.
مراسم افتتاحیه پرواز هواپیمایی ارمنستان "فلای وان آرمنیا" Flyone Armenia  در تهران روز سه شنبه با حًور جمعی از مسولان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان از جمله «سعید چلندری» سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ه) و «آرسن آواکیان» سفیر ارمنستان در تهران  برگزار شد.

کلیدواژه