ثور 19, 1403 17:24 Asia/Kabul
  • مجاهد: حمله صهیونیست‌ها به رفح کشتار جمعی مسلمانان فلسطینی است
    مجاهد: حمله صهیونیست‌ها به رفح کشتار جمعی مسلمانان فلسطینی است

سخنگوی طالبان با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهرک رفح در جنوب غزه، این اقدام را جنایت جنگی و کشتار جمعی مسلمانان فلسطینی خواند و از جهان اسلام خواست جلوی این فاجعه را بگیرند.

به گزارش رادیو دری، «ذبیح‌الله مجاهد» در بیانیه‌ای نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی، برخلاف تمام اصول بین‌المللی به جنایت بزرگی دست زده و با بمباران بی رحمانه، مسلمانان فلسطینی را هدف قرار داده است.

وی افزوده است: امارت اسلامی افغانستان از جهان اسلام و سایر کشورها می‌خواهد جلو این فاجعه را بگیرند و از هر راه ممکن تلاش کنند مواد غذایی، دارو و کمک‌های بشری به مسلمانان محاصره شده غزه برسد.

سخنگوی طالبان تصریح کرد: تاکنون دولت‌های تأثیرگذار منطقه و جهان نتوانسته‌اند از نسل‌کشی فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند و نبود اقدامات مؤثر در این زمینه، باعث شده است که رژیم صهیونیستی یکبار دیگر پیشنهاد صلح حماس را رد کند و به بمباران وحشیانه مسلمانان مظلوم و اشغال اراضی آنان ادامه دهد.

مجاهد یادآور شد: شهرک رفح آخرین شهر در جنوب غزه است که در مدت شش ماه جنگ و بمباران 1.4 میلیون مسلمان فلسطینی آواره از شمال غزه، غزه مرکزی و خان یونس در شرایط دشواری در آن ساکن شده‌اند و در ترس و وحشت زندگی می‌کنند.

ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را به شدت محکوم کرد

رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد

کلیدواژه