اسد 26, 1402 16:45 Asia/Kabul
  • برگزاری یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی با پیام رئیس رسانه ملی
    برگزاری یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی با پیام رئیس رسانه ملی

یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی با پیام پیمان جبلی رئیس رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی رضوان مشهد برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پیامی به یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در میدان نبرد ترکیبی و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نظام سلطه جهانی و در عرصه جهاد تبیین، شهدای گرانقدر و پرافتخار رسانه ملی با سیره و منش ولایی، اخلاق حسنه، اخلاص و همت والای خود به عنوان ستاره‌های روشنی بخش و قهرمانان و الگوهای جاودانه در انجام رسالت رسانه ملی و اعتلای آرمانهای والای انقلاب می‌درخشند.

 پیمان جبلی در این پیام تاکید کرده است: ما با اقتدا به آن شهدای والامقام و سرفراز و در پرتو منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره در این راه با بصیرت و عزم راسخ، قدم بر می داریم.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عزیز و قدردانی نسبت به ایثار، حماسه و رشادت های بی نظیر آنان و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، اقدامی حسنه، مقدس و فضیلتی غرور آفرین است که در راه حفظ، ترویج و ارتقای روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت حیات طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم و ارزشمند  است.

جبلی یادواره گرامیداشت شهدای گرانقدر صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و تکریم نقش و مقام شامخ آنان و تجلیل از خانواده های بزرگوارشان در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را اقدامی فاخر و برازنده و رویدادی انقلابی، ارزشی، معنوی و شایسته خواند.

در این همایش مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز گفت: بر اساس یکی از بندهای سند تحول رسانه ملی، در تلاش هستیم تا با تهیه مستندهای فاخر از شهدا و خانواده های آنان، سبک زندگی ایشان را در جامعه ترویج کنیم.

محسن نصرپور افزود: در یک سال و نیم گذشته بیش از ۴۵۰ گزارش مستند با موضوع والدین شهدا در صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه و پخش شده است و برنامه "همدم" نیز با موضوع زندگی همسران شهدا در دست تدوین است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به تقدیم ۱۶۰ شهید رسانه ملی اظهار کرد: مرکز خراسان رضوی نیز
شهیدان مهدی فرودی، حسین خدادوست، حسین شایگان، علی اکبر بزازان و محسن خزایی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

پیکر یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی آرام گرفت

کلیدواژه