روحانی: دولت لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها است
(last modified 1399-10-06T08:29:46+00:00 )
جدی 06, 1399 12:59 Asia/Kabul
  • روحانی: دولت لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها است
    روحانی: دولت لحظه به لحظه به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت برای بی اثر کردن تحریم های ظالمانه آمریکا، لحظه به لحظه تلاش می کند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران، با اشاره به کارشکنی‌های آمریکایی‌ها برای تهیه واکسن کرونا گفت: آمریکا برای خرید واکسن کرونا مشکل ایجاد کرد و رسانه‌های ضد ایرانی نیز هر روز بهانه‌ای پیدا کرده و موج‌سواری می‌کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هر کجا اگر واکسن مورد اعتمادی باشد و وزارت بهداشت و درمان اعلام کند که این واکسن مورد اعتماد است، دولت حتما برای خرید اقدام خواهد کرد.
روحانی همچنین با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا در برخی از کشورهای اروپایی خصوصاً در انگلیس مشاهده شده است، افزود: باید از مسافرانی که از اروپا وارد ایران شده‌اند، مراقبت بیشتری کرد تا این ویروس جهش‌یافته مردم را گرفتار نکند.  
رئیس جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از همه مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در شب یلدا که از حیث دیدار خانوادگی برای مردم مهم بود، تصریح کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب باید تلاش بیشتری کرد.
رئیس قوه مجریه ایران با مهم خواندن پایدار شدن وضعیت کنترل کرونا در کشور گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌ها رعایت می‌شود ضمن اینکه در تجمعات ملی و دینی هم باید مراعات بیشتری کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته و اروپا در زمینه مقابله با کرونا عقب نیست، افزود: این ویروس منحوس در همه ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی، آموزش و پرورش، کسب و کار، و صادرات همه کشورهای جهان اثر گذاشته است.

کلیدواژه