نقش موثر صدا و سیما در مقابله با بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا
(last modified 1399-12-16T09:07:49+00:00 )
حوت 16, 1399 13:37 Asia/Kabul
  • نقش موثر صدا و سیما در مقابله با بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا
    نقش موثر صدا و سیما در مقابله با بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، نقش صداوسیما در مقابله با بحران ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار رادیو دری،"علی عسکری  " رئیس  سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در یادداشتی  در " هفته نامه صداوسیما "  نوشت در بحران ناشی از همه ‌گیری  بیماری " کووید -19 " در ایران  نقش پررنگ صداوسیما به‌عنوان رسانه‌ای ملی، با رسالت خدمت‌رسانی عمومی، بیش ‌از پیش نمایان شد.

علی عسکری در ادامه نوشت،  رسانه ملی توانست به رسالت عمومی خود جامه عمل پوشاند.

رئیس سازمان  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، سازمان صداوسیما به‌سرعت با شرایط محیط بحرانی خود سازگار شد و نیروهای انسانی شریف و ایثارگر آن شامل برنامه ‌سازان، تکنسین‌ها، خبرنگاران و کارکنان برای پیگیری مأموریت سازمان بسیج شده و به‌طور خستگی‌ناپذیری به مبارزه با این بحران پرداختند.

علی عسکری تاکید کرد،  در یک سال گذشته سازمان صداوسیما به‌عنوان یک رسانه خدمت عمومی در تعاملی همگرا با سایر کنشگران عرصه مدیریت بحران کرونا، هر آنچه داشت را برای حراست از سلامت و امنیت مردم کشور به صحنه آورد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، باوجود  همه فشارهای ناجوانمردانه نظام سلطه در تحریم اقتصادی و دارویی و جنگ روانی، صدا و سیما تلاش کرد آرامش را به خانه‌های مردم ایران تقدیم کند.

 

 

کلیدواژه