حمل 09, 1400 10:10 Asia/Kabul
  • علوی: همه ترفندها در لطمه زدن به مردم با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود
    علوی: همه ترفندها در لطمه زدن به مردم با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود

وزیر اطلاعات ایران گفت: تمام ترفندها و نیرنگ‌های سران دولت‌های استکباری در صدمه زدن به مردم و نظام با رصد و اقدام به موقع سربازان عرصه‌ی گمنامی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌شود.

به گزارش رادیو دری؛«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران روز یکشنبه درپیامی به‌مناسبت هفته‌ بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکید کرد که تمام ترفندها و نیرنگ‌های سران دولت‌های استکباری در صدمه زدن به مردم و نظام با رصد و اقدام به موقع سربازان عرصه‌ی گمنامی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌شود.

در پیام وزیر اطلاعات ایران آمده است: یقیناً مسئولیت خطیر فرزندان شما در وزارت اطلاعات، توفیقی الهی است که با عنایت به درجه‌ی والای ایمانی، روحیه‌ی آزاد منشی و مجاهدت حول محور اطاعت از ولی فقیه نصیبشان شده و در راستای اعتلاء و حفظ این طریق الی‌الله به منظور تأمین امنیت و آسایش جامعه، جان عزیز و شریف خویش را در طبق اخلاص نهاده‌اند و فریاد آزادی خواهی هیهات من‌الذلّه را در صدر فریادهای حق طلبانه‌ی خود نشانده و به افتخار مقام سربازی گمنام امام زمان (عج) که از جانب امام راحل به ایشان اعطاء شده، نایل آمده‌اند.

وزیر اطلاعات ایران در این پیام تصریح کرد: سران دولت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب آنان و گروهک‌های معاند تمام ترفندها و نیرنگ‌های خود را در صدمه زدن به مردم و نظام بکار بسته‌اند که با رصد و اقدام به موقع سربازان عرصه‌ی گمنامی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌شود. 

از امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) بمدت یک هفته بنام هفته‌ بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.

کلیدواژه