وزیر اطلاعات ایران: روز جهانی قدس نابودی رژیم صهیونیستی را نوید می دهد
(last modified 1400-02-16T03:19:38+00:00 )
ثور 16, 1400 07:49 Asia/Kabul
  • وزیر اطلاعات ایران: روز جهانی قدس نابودی رژیم صهیونیستی را نوید می دهد
    وزیر اطلاعات ایران: روز جهانی قدس نابودی رژیم صهیونیستی را نوید می دهد

وزیر اطلاعات ایران روز قدس را پاداش حق طلبان سراسر عرصه‌ هستی در حمایت از فلسطینیان تحت ستم و نوید بخش محو و نابودی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی دانست.

به گزارش رادیودری، «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان که با درایت مدبرانه‌ حضرت امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نام گرفته است، همه ساله مسلمانان سراسر جهان را به تکاپو می‌اندازد تا در این یوم‌الله، یک دل و یک صدا محو رژیم صهیونیستی غاصب را فریاد زنند و همبستگی خویش را با ملّت تحت ستم و گرفتار آمده در چنگال اشغالگران فلسطین مظلوم اعلام دارند.  

وزیر اطلاعات ایران تصریح کرد: اینک که این جانیان سفاک تحت حمایت جابرانه‌ شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و با فریب و تهدید، برخی از سردمداران زبون منطقه‌ای را به خدمت و بیگاری گرفته و از این رهگذر دامنه‌ ستمکاری و دست اندازی به اراضی ممالک اسلامی را گسترش داده‌اند، اهمیت نکوداشت روز جهانی قدس بیش از پیش نمایان می‌شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

جمعه 7می 2021 (17 اردیبهشت/ثور 1400) مصادف با 24 رمضان 1442 روز جهانی قدس است.

کلیدواژه