سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد
(last modified 1400-02-16T20:23:18+00:00 )
ثور 17, 1400 00:53 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد؛ شعله‌های انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد.

به گزارش رادیودری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای "روز جهانی قدس" را تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین خواند و تصریح کرد: انتفاضه و مقاومت فلسطین خاموش نخواهد شد.
در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  آمده است:  بیش از چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و  ارائه دکترین نجات فلسطین می گذرد.

در این بیانیه آمده است، ملت فلسطین و انتفاضه قدس با فائق آمدن بر زنجیره‌ای از فتنه ها و توطئه‌های سازش، قدرتمندتر از هر مقطع تاریخی، با تکیه بر مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی اضمحلال قرار داده اند.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است، طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ، در واقع فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آن هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام است.

این بیانیه با اشاره به تلاش های شیطانی امریکا و رژیم صهیونیستی برای شکاف و تفرقه بین ملل اسلامی تصریح کرده است: طرح‌های خباثت آلود و جنایت آمیز سازش ازجمله  معامله قرن محکوم به شکست  خواهد بود. 
این بیانیه با تکریم به مقام شهدای انتفاضه فلسطین و گرامیداشت  آرمان و نقش آفرینی های سردار عالیقدر شهید حاج قاسم سلیمانی در طریق آزادی قدس شریف و تاکید بر تداوم راه آن شهید گرانقدر آورده است :  رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال قرار دارد.

کلیدواژه