سردار سلامی: وجود پلید رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است
(last modified 1401-01-10T14:22:36+00:00 )
حمل 10, 1401 18:52 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: وجود پلید رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است
    سردار سلامی: وجود پلید رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد استمرار ارتباط با رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و وجود پلید این رژیم در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در بازدید از جزیره بوموسی و یگان‌های مستقر در این جزیره، جنوب ایران، افزود: متأسفانه بعضی از رژیم‌های حاکم بر کشور‌های جنوبی خلیج فارس، ارتباط سیاسی و امنیتی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده اند که این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت منطقه وبخصوص خود این رژیم هاست.

سرلشکر سلامی همچنین با بیان وضعیت مطلوب آمادگی رزم نیرو‌های مستقر در جزایر راهبردی و اطمینان بخشی از دفاع قاطع، محکم و خلل ناپذیر یگان‌ها مستقر گفت: نیروی دریایی سپاه بویژه در سال‌های اخیر به توانمندی‌ها و دستاورد‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه‌های پهپادی، موشکی، شناوری، جنگالی، هوادریا و زیر سطحی نائل آمده است که می‌تواند برای تمام سطوح دفاعی به لحظه واکنش سریع و مؤثر داشته باشد.

بررسی و ارزیابی سطح آمادگی رزم یگان‌های مستقر در جزیره بوموسی و استحکامات و تجهیزات دفاعی آن و حضور میدانی در سنگر‌ها و دیدار با رزمندگان دریادل مستقر از برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این جزیره بود.

سرلشکر سلامی: شیطنت‌های کوچک دشمن با پاسخ بزرگ ایران رو به رو خواهد شد

کلیدواژه