مراسم یوم الله روز قدس در ایران و سراسر جهان متفاوت خواهد بود
(last modified 1401-01-27T13:06:25+00:00 )
حمل 27, 1401 17:36 Asia/Kabul
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد : مراسم یوم الله روز قدس در ایران و سراسر جهان متفاوت خواهد بود.

مراسم معارفه معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز ( شنبه )  با حضور حجت الاسلام والمسلمین " محمدحسین  موسی‌پور " نماینده  ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت : هتک حرمت قبله‌  اول مسلمین، رژیم اشغالگر قدس را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک تر کرد.

موسی‌پور  با محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم کودک‌ کش صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی، گفت: حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس، خشم و نفرت همه‌ مسلمانان را در پی داشته و تبعات این اقدام رژیم اشغالگر قدس را به وحشت انداخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین گفت :   عادی سازی روابط بعضی از حکام خود فروخته جهان عرب، این رژیم سفاک را دچار اشتباه محاسباتی کرده و با این یورش وحشیانه، پاسخی کوبنده و قاطع از مردم فلسطین دریافت خواهد کرد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"،   فراخوانی برای حضور گسترده مردم در مسجد الاقصی صادر کرد و مردم فلسطین نیز ( دیروز )   جمعه به سمت مسجد الاقصی حرکت کردند.

نظامیان صهیونیست، به پشتیبانی از شهرک‌ نشینان صهیونیست که مشغول انجام آداب تلمودی در صحن‌های مسجد الاقصی بودند، با یورش به فلسطینیانی که برای نماز صبح به مسجد الاقصی آمده و در آنجا اعتکاف کرده بودند، قریب به ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت و بیش از ۱۵۲ نفر را زخمی کردند.

شمار زخمی‌های حملات دیروز صهیونیستها به ۳۴۴ نفر رسید

کلیدواژه