سردار سلامی: وحدت ارتش و سپاه، ناامیدی و عصبانیت دشمنان را رقم زده است
(last modified 1401-01-28T13:44:20+00:00 )
حمل 28, 1401 18:14 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: وحدت ارتش و سپاه، ناامیدی و عصبانیت دشمنان را رقم زده است
    سردار سلامی: وحدت ارتش و سپاه، ناامیدی و عصبانیت دشمنان را رقم زده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همدلی، همراهی و هم افزایی "ارتش" و "سپاه" یاس، ناامیدی و عصبانیت دشمنان میهن اسلامی را رقم زده است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن " ۲۹ فروردین" روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی، افزود: تردیدی نیست حماسه سازی‌ها و فداکاری های سترگ ارتشیان در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور طی ۴۴ سال گذشته ، جبهه دشمن به ویژه رژیم تروریستی و مافیایی آمریکا و متحدان خبیث منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن را بیمناک و ازهرگونه اندیشه و رویاپردازی برای تعرض و تجاوز به ایران اسلامی برحذر داشته است. 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تصویر زیبای وحدت، اخوت ، همدلی، همراهی و هم افزایی "ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران" و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" همواره موجبات رضایت و خرسندی ملت شریف و نجیب ایران را فراهم آورده است.
فردا(دوشنبه) 29 فروردین /حمل برابر با 18 آوریل 2022 در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش  نامگذاری شده است.
نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود؛ آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

 نیروهای مسلح ایران "قوی شدن" را پرشتاب تر از گذشته به پیش می برند

کلیدواژه