پیام تسلیت مدیرکل امور بین الملل صدا و سیما درپی شهادت " شیرین ابوعاقله "خبرنگار الجزیره
(last modified 1401-02-23T06:15:59+00:00 )
ثور 23, 1401 10:45 Asia/Kabul
  • پیام تسلیت مدیرکل امور بین الملل صدا و سیما  درپی شهادت \
    پیام تسلیت مدیرکل امور بین الملل صدا و سیما درپی شهادت \" شیرین ابوعاقله \"خبرنگار الجزیره

مدیرکل امور بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهادت خبرنگار شبکه خبری الجزیره در سرزمین های اشغالی را تسلیت گفت.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایات،  دیروز( چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین درکرانه باختری رود اردن، «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 

خبرنگار الجزیره هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها،  به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری رود اردن از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد. 

به گزارش رادیو دری،  "علی فهیم دانش "  مدیر کل امور بین الملل صدا و سیما روز ( پنجشنبه ) در پیامی شهادت  "شیرین ابوعاقله "  خبرنگار الجزیره را تسلیت گفت و  حملات نظامیان صهیونیستی به اراضی اشغالی فلسطین را محوم کرد. 

در این پیام آمده است،  حملات نظامیان صهیونیستی به اراضی اشغالی فلسطین، به خصوص حمله اخیر این نظامیان به اردوگاه جنین در کرانه باختری  که به شهادت همکار رسانه ای، " شیرین ابو عاقله "  و مجروح شدن  " علی السمودی "  خبرنگار روزنامه القدس انجامید را به شدت محکوم می‌کنیم.

در پیام  مدیر کل امور بین الملل صدا و سیما همچنین آمده است، شهادت شیرین ابو عاقله اولین اقدام وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه خبرنگاران نیست و آخرین اقدام آنان نیز نخواهد بود و  رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون بیش از ۴۵ خبرنگار و روزنامه نگار را در فلسطین اشغالی به شهادت رسانده است. 

در ادامه این پیام آمده است،  شهادت " ابوعاقله "  سند جدیدی بر سرکوبگری صهیونیست‌هاست تا این موضوع برای آنان که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند آشکار‌تر شود.

در این  پیام تاکید شد :  حضور این شهید عزیز در میدان‌های مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برای به تصویر کشیدن مقاومت مردم فلسطین نشان داد که در جبهه مقاومت تفاوتی میان دوربین، سنگ و یا سلاح وجود ندارد، زیرا مقامات صهیونیست تمام آن‌ها را به چشم تهدیدی بزرگ برای وجود رو به تباهی خود می‌بینند.

ترور "ابوعاقله" نشان دهنده ترس اشغالگران از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در صحنه فلسطین است

کلیدواژه