میزان 02, 1401 16:22 Asia/Kabul
  • تجمع اعتراضی حوزویان قم در محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران
    تجمع اعتراضی حوزویان قم در محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران

 طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم، جنوب تهران با برگزاری تجمع، اهانت به مقدسات اسلامی و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

به گزارش رادیو دری،شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر آشوبگر، برخورد قاطع با عوامل اغتشاشات اخیر را خواستار شدند.
حجت الاسلام «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ایران در اجتماع مردم این شهر با اشاره به حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: اولین بار نیست که دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم می زنند؛ این تقابل همواره در طول تاریخ بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران افزود: اگرچه برخی در این دام فریبنده دشمن گرفتار می‌شوند، اما بعد از خوابیدن گرد و غبار فتنه، دوباره به صف مردم برمی گردند.

در حالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحومه «مهسا امینی» متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در این باره هستند، برخی تجمعات غیر قانونی طی روزهای گذشته در برخی شهرها از جمله تهران برگزار و به اموال عمومی خساراتی وارد شد.
در این آشوب ها خودروهای امدادی،آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی نیز از حمله آشوبگران در امان نماند، بطوری که تا کنون چند نفر از تکنیسین‌های پزشکی و ماموران امدادی زخمی و در بیمارستان بستری شدند و 61  دستگاه آمبولانس نیز تخریب شد.

مردم ایران حرکات هنجارشکنانه اخیر را در شهرهای مختلف محکوم کردند

کلیدواژه