قوس 15, 1401 15:55 Asia/Kabul
  • وزارت اطلاعات ایران: هسته‌های عملیاتی وابسته به منافقین در ایران متلاشی شدند
    وزارت اطلاعات ایران: هسته‌های عملیاتی وابسته به منافقین در ایران متلاشی شدند

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد: چند هستۀ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین به همت نیروهای امنیتی شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش رادیو دری، وزارت اطلاعات ایران با صدور بیانیه ای تصریح کرد: هسته‌های عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد ضد مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند.

در این بیانیه آمده است: پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و به بازداشت 10 عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین منجر شد.

در بیانیه وزارت اطلاعات ایران آمده است: هسته‌های وابسته به منافقین در عملیات‌ متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای پرداخته و در حال طرّاحی اقدامات به‌مراتب شدیدتری بودند.

از اواخر ماه سنبله، مناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی است که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها بارز بود.

در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا و گاه اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

تلاش کشورهای غربی و رسانه های وابسته به آنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران شرایطی است که پیش از این میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درمورد اغتشاشات

معاون حزب الله لبنان:اغتشاشگران در ایران از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند

کلیدواژه