جدی 12, 1401 08:34 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: انتقام از آمران ترور سردار سلیمانی از دستور خارج نخواهد شد
    سرلشکر باقری: انتقام از آمران ترور سردار سلیمانی از دستور خارج نخواهد شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران در پیامی به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد، انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و ارادتمندان او در جهان، خارج نخواهد شد.

سوم ژانویه 2022 / 13 جدی 1401 ، سالروز شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" است؛ سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020/13 جدی 1398 در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در این پیام نوشت، روزی که آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی، نقشه شیطانی خود را عملی کردند، شاید تصور می‌کردند که بزرگترین مانع اهداف استکباری و توسعه‌طلبانه خود در جغرافیای جهان اسلام را از میان برداشته‌اند؛ اما گذر زمان از واقعیت دیگری حکایت دارد. 

سرلشکر باقری افزود، قهرمان مقاومت، امروز اگرچه در میان ما نیست، اما با شهادتش مسیری پیش روی آزاداندیشان و حق‌طلبان عالم گشوده است که هیچ عاملی نمی‌تواند آن را سد کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد، تفکر سردار سلیمانی، امروز در میان جوانان جوامع اسلامی و آزادی‌خواهان جهان تکثیر شده و نام او اسم رمز اعتماد به نفس و غلبه بر دشمن است؛ از این روست که دشمنانِ زبونش، حتی در فضای مجازی هم از نام او واهمه دارند. 

سرلشکر باقری تاکید کرد، انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.

 

کلیدواژه