عقرب 07, 1402 09:03 Asia/Kabul
  • کنعانی: جنایات وحشیانه اخیر در غزه نقاب از چهره تزویر رژیم صهیونیستی برکشید
    کنعانی: جنایات وحشیانه اخیر در غزه نقاب از چهره تزویر رژیم صهیونیستی برکشید

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی شنبه شب در صفحه ایکس نوشت:‌ جنایات هولناک و ضدانسانی ‎رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین در غزه پس از ‎شکست غیرقابل ترمیم ۷ اکتبر، موجب زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان شد و زوال محتوم آن را سرعتی مضاعف بخشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: البته در فاجعه ‎نسل کشی جاری در ‎غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.

کنعانی همچنین در پیام دیگری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

وی افزود:‌ ‏رهبران جنایتکار ‎ رژیم کودک کش صهیونیستی به قدری به توانمندی ارتش خود بی اعتماد هستند که درست مقارن با ورود زمینی محدود و ادعایی به ‎غزه، اینترنت این منطقه را قطع کردند تا آثاری از تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست خورده صهیونیستی به جهان مخابره نشود.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز شده است که خبرهای حاکی از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است و هم اکنون این منطقه از زمین و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید قرار دارد.

امیرعبداللهیان به گوترش: سازمان ملل کمکهای فوری را به غزه برساند

گوترش: مجازات جمعی مردم فلسطین توجیه ناپذیر استگوترش: مجازات جمعی مردم فلسطین توجیه ناپذیر است

کلیدواژه