حمل 30, 1403 11:14 Asia/Kabul
  • تمام کشورهای اسلامی باید از اقدام شجاعانه ایران در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند

رئیس حزب رفاه ملی افغانستان تاکید کرد: تمام کشورهای اسلامی باید از اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

محمد حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در کابل اظهار کرد: عملیات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدامی بسیار نیک و پاسخی دندان شکن به جنایات این  رژیم بود که روزنه امیدی برای تمام مسلمین دنیا به شمار می رود و زمینه اتحاد مسلمانان را فراهم کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار نهضت ها و کشورهای اسلامی در برابر رژیم فاسد کودک کش صهیونیستی ایستاد و این اقدام جانانه، افتخار آمیز و ستودنی را انجام داد و دل تمام مسلمانان را شاد کرد بنابراین تمام کشورهای اسلامی باید از آن حمایت کنند.

به گفته این کارشناس سیاسی افغان امریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی خباثت زیادی می کنند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار دارند و این رژیم هم در حقیقت مولود انگلیس و امریکا است، در مقابل کشورهای اسلامی باید از جمهوری اسلامی ایران که در برابر استکبار جهانی، امریکا، انگلیس و رژیم فاسد و کودک کش صهیونیستی ایستاده، پشتیبانی کنند.

جعفری در رابطه با سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که حمله ایران در پاسخ به آن انجام شد هم گفت: این شورا پشتیبان رژیم صهیونیستی است و از محکومیت آن خوداری می کند و این در حالی است که اگر کوچکترین اتفاقی در کشورهای دیگر بیفتد فریاد حقوق بشر، حقوق زن و حقوق کودک سر می دهند.

به گفته جعفری رژیم صهیونیستی با حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تمام اصول دیپلماتیک و کنوانسیون های بین المللی مربوطه را نقض کرد اما شورای امنیت سازمان ملل متحد که به عنوان اهرم فشاری علیه جهان اسلام عمل می کند، هیچ واکنشی به آن نشان نداد و سکوت اختیار کرد که حمایت از جنایتکار محسوب می شود.

وی اضافه کرد: جهان اسلام باید متحد و یکپارچه شود و همانگونه که جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و پاسخ دندان شکنی به آن داد بایستد و از این اقدام شجاعانه، صادقانه و جهادگرانه حمایت کند.

 

کلیدواژه