ثور 12, 1403 19:03 Asia/Kabul
  • راز ناپدیدشدن 10 هزار غیرنظامی فلسطینی در جنگ غزه فاش شد
    راز ناپدیدشدن 10 هزار غیرنظامی فلسطینی در جنگ غزه فاش شد

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه گزارش تکان‌دهنده‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرده است که نشان می‌دهد جنگنده‌های اسرائیلی علیه مناطق مسکونی در غزه، از بمب‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند اجساد را تبخیر و یا ذوب کنند.

به گزارش رادیو دری؛ دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه شواهدی موثق و اطلاعاتی جمع‌آوری کرده است که بخش پنهان کشتار وحشتناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برملا می کند و از این ابهام پرده برمی دارد که چرا هنوز اجساد 10 هزار نفر از ساکنان غزه که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند هنوز پیدا نشده است.

بر اساس این گزارش، حملات عامدانه اسرائیل با هدف ویرانی گسترده در محله های مسکونی و کشته شدن تعدادی زیادی از مردم غزه، نگرانی ها را از احتمال استفاده از  سلاح‌های ممنوعه حرارتی یا آن چه به عنوان «بمب خلأ» شناخته می شود، افزایش داده است.

وزارت بهداشت غزه نیز گزارش‌هایی از بیمارستان‌ها، پزشکان جراحی و بخش‌های سوختگی دریافت کرده است که نشان می‌دهد تسلیحات مورد استفاده اشغالگران، لایه‌های اول پوست که وظیفه محافظت از بدن در برابر میکروب‌ها را دارند ذوب می‌کند و به بافت داخلی می‌رسد واین اصلی‌ترین دلیل منجر به مرگ، در بیشتر موارد به شمار می‌رود.

استفاده اسرائیل از تسلیحات غیرمجاز تنها به بمب های ذوب کننده اجساد و ایجاد خفگی گسترده در بین ساکنان غیرنظامی غزه محدود نمی شود، بلکه شواهد و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که ارتش این رژیم برای نیل به اهداف خود بارها از بمب های یک تنی در مناطق مسکونی استفاده کرده است.

سازمان امدادرسانی غزه پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده است که بیش از 10 هزار نفر از ساکنان غزه زیر آوار صدها ساختمان تخریب شده باقی مانده اند و گروه های امدادی متخصص نتوانسته‌اند آن‌ها را بیابند.

محمود عباس: رژیم صهیونیستی ۷۵ درصد نوار غزه را ویران کرده است

کشف ۵۱ جسد دیگر در گور جمعی بیمارستان ناصر غزه

کلیدواژه