حمل 30, 1403 20:49 Asia/Kabul
  • رئیس جمهور ایران: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر باز هم اشتباه کند و بار دیگر به خاک ایران کوچکترین تعرضی کند با پاسخ جمهوری اسلامی از کار خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در دیدار با مردم شاهرود در استان سمنان ایران گفت: امروز جهان اسلام و جهان بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با رژیم ستمگر صهیونیستی واقف شده است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات تنبیهی وعده صادق ضد رژیم نسل کش اسرائیل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند می‌توانند کرامت ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند و به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه حمله کردند، اما ملت بزرگ ایران آن‌ها را تنبیه کرد.

رئیسی با بیان این‌که دوران زورگویی تمام شده است، تصریح کرد: در مذاکره با برخی از کشورهای غربی، چه حضوری و چه تلفنی، تاکید شده ملت ایران دارای عقلانیت، تدبیر، منطق و سخن است.

وی خطاب به دشمنان تاکید کرد: اگر بخواهید با زبان زور و قلدری با ملت ایران سخن بگوئید بدانید ملت بزرگ ایران و دولتمردان با قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، اول آوریل 2024 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 

در همین راستا، بامداد روز یکشنبه (14 آوریل 2024) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

کلیدواژه