جوزا 06, 1403 13:22 Asia/Kabul
  • راهبرد ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد
    راهبرد ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد

مدیر قوه مجریه ایران گفت: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

به گزارش رادیو دری، «محمد مخبر» مدیر  قوه مجریه ایران در تماس تلفنی شامگاه شنبه «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از ابراز همدردی مقاومت فلسطین با دولت و ملت ایران در ضایعه بزرگ سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهوری فقید ایران و دیگر همراهان ایشان، راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم نسل کش اسرائیل دانست و افزود: عملیات "وعده صادق" از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را درهم شکست.

«زیاد النَخاله» نیز با تسلیت شهادت «سید ابراهیم رئیسی» و «حسین امیر عبداللهیان» رئیس‌جمهوری و وزیر امورخارجه ایران و دیگر همراهان شهیدشان به دولت و ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت برخورداری از رهبری بزرگ و مسئولانی با کفایت و ملتی بهره‌مند از افکار و اندیشه‌های انقلابی، بر چنین دشواری‌هایی غلبه خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با بیان اینکه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان همواره در دفاع از منافع و مصالح ملت ایران و حمایت از جریان مقاومت در خط مقدم حضور داشتند، مدیر قوه مجریه  ایران را شخصیتی توانمند دانست که می‌تواند این فقدان بزرگ را در شرایط حساس فعلی، جبران کند.

بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه (۱۹ مه) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، شمال غرب ایران، دچار سانحه هوایی شد و رئیس جمهوری به همراه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

کلیدواژه