لاریجانی: توافق برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا شرم آور است
(last modified 1396-01-31T02:56:44+00:00 )
حمل 31, 1396 07:26 Asia/Kabul
  • لاریجانی: توافق برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و  آمریکا شرم آور است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: توافق برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ریختن بمب خوشه ای بر روی مسلمانان شرم آور است.

"علی لاریجانی" رئیس مجلس ایران روز چهارشنبه در افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در تهران، اختلاف میان کشورهای اسلامی با یکدیگر را بزرگ ترین درد امروز جهان اسلام دانست و گفت: جریان های تروریستی و تکفیری عامل تحقیر مسلمانان هستند.

لاریجانی تصریح کرد: گروههای تروریستی با بحرانی کردن کشورهای اسلامی منطقه زمینه حضور کشورهای فرامنطقه ای را در میان کشورهای اسلامی فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه گروههای تروریستی فضای تنفسی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده اند، افزود: برخی از کشورهای اسلامی با به خطر انداختن جان مسلمانان منطقه، در پشت صحنه، به رژیم صهیونیستی کمک می کنند و تشویق های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دوستانه می دانند.

رئیس قوه مقننه ایران با انتقاد از استفاده ابزاری غرب از موضوع تروریسم خاطر نشان کرد: غرب از حمایت برخی کشورهای عربی از اقدامات گروههای تروریستی سوء استفاده می کند.

رئیس مجلس ایران تاکید کرد: اختلافات، بحران و درگیری میان کشورهای اسلامی قابل توجیه نیست.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 276 قاری و حافظ قرآن از 83 کشور روز چهار شنبه در تهران گشایش یافت.

کلیدواژه