اندیشه های امام خمینی (ره)،عاملی برای برقراری صلح و امنیت در جهان است
(last modified 1396-03-15T03:44:52+00:00 )
جوزا 15, 1396 08:14 Asia/Kabul
  • اندیشه های امام خمینی (ره)،عاملی برای برقراری صلح و امنیت در جهان است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را کمک کننده برای برقراری صلح و امنیت در منطقه و جهان دانست .

به گزارش ایرنا ، "مرضیه افخم " سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی امشب (یکشنبه شب) در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ،اندیشه های وحدت گرایانه حضرت امام (ره) را، کمک کننده برای حرکت به سمت صلح و امنیت و دوستی در منطقه و جهان دانست و گفت ،جوامع مختلف درگیر در خشونت و افراطی گری  باید به معنویت و اخلاق بازگردند.

افخم  افزود ، جهان امروز ازعملیات تروریستی، خشونت، فرقه گرایی و انحرافات تکفیری ، درگیر و ناآرام است .

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی موفقیت هر چه بیشتر و جایگاه رفیع تر جمهوری اسلامی ایران را به منزله حفظ شایسته اندیشه ها و میراث حضرت امام خمینی (ره)دانست و افزود ، این مسیر با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می شود.

روز یکشنبه چهاردهم جوزا 1396 هجری شمسی، نهم رمضان سال 1438 هجری قمری و چهارم ژوئن 2017  مصادف با بیست و هشتمین سالگردارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

28 سال پیش در چنین روزی، «روح الله موسوی خمینی » (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ، پس از 87 سال زندگی پرتلاش و خستگی ناپذیر ، چشم از جهان فروبست و به دیدار حق شتافت.

 

 

کلیدواژه