ولایتی: آمریکایی‌ها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور خواهند برد
(last modified 1396-06-07T11:07:49+00:00 )
سنبله 07, 1396 15:37 Asia/Kabul
  • ولایتی: آمریکایی‌ها آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور خواهند برد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل گفت: آمریکایی‌ها این آرزو را که بتوانند به بهانه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و یا هر بهانه دیگری از مراکز نظامی ایران بازدید کنند، باید به گور ببرند.

«نیکی هیلی» Nikki Haley نماینده آمریکا در سازمان ملل 1 سنبله پس از دیدار با «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین مدعی شد: برجام هیچ تمایزی میان بازدید از سایت‌های نظامی و غیرنظامی ایران قائل نشده است.

«علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در تهران ‏اظهار کرد: ایران که محور اصلی مقاومت در منطقه است، به هیچ وجه به آمریکایی‌ها و غیرآمریکایی‌ها اجازه نخواهد داد از مراکز حساس و راهبردی نظامی بازدید کنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل همچنین ‏با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: تحولات منطقه حاکی از پیروزی‌های متوالی متحدان و دوستان ایران است و جمهوری اسلامی ایران کماکان حمایتش را از جبهه مقاومت و متحدانش ادامه خواهد داد. ‏

ولایتی ‏با بیان اینکه در سوریه با وجود توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، پیروزی‌ها سرعت گرفته و فواصل پیروزی‌های بزرگ نزدیک‌تر شده است تصریح کرد: کسانی که تا دیروز به دنبال سرنگونی دولت قانونی «بشار اسد» بودند، هر کدام به دنبال راهی هستند تا با دولت قانونی وی مذاکره کنند.

 

کلیدواژه