قوس 01, 1396 15:00 Asia/Kabul
  •  رهبرمعظم انقلاب: جوانان مؤمن با نابود کردن داعش، آمریکای مستکبر را به زانو درآوردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: دشمن خصومت خود را از هر طرف تشدید کرده تا مقاومت برخاسته از تفکر انقلابی و اسلامی را در منطقه نابود کند، اما جوانان و مردان مؤمن و پراستقامت، با دفع غده سرطانی تکفیری داعش، دشمنان را به زانو درآوردند و مفهوم «ما می‌توانیم» را بار دیگر برای همه اثبات کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از بسیجیان سراسر ایران، تصریح کردند: جمهوری اسلامی، با کمک و هدایت پروردگار و با بیداری و هوشیاری امام خمینی (ره) و مجاهدت ملت توانست اسلام مورد آرزوی مسلمانان را در قالب یک نظام سیاسی محقق کند و پایه اولیه را بنا نهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، با استناد به آیات قرآن کریم، ایستادگی در راه خدا را، هم موجب ثواب اخروی و هم باعث اجر دنیوی یعنی عزت و اقتدار و پیشرفت دانستند و افزودند: جمهوری اسلامی ۳۸ سال است با خصومت‌های استکبار و صهیونیزم و ارتجاع درگیر بوده، اما امروز صدها و یا شاید هزاران برابر، از اول انقلاب پیشرفته‌تر و مقتدرتر است و این، معنای پاداش دنیویِ ایستادگی و استقامت است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، اثرگذاری نسل جوان و مؤمن ایران در منطقه را با وجود ندیدن و درک نکردن دوران انقلاب و امام خمینی (ره) و دفاع مقدس، از معجزات انقلاب اسلامی خواندند و خاطرنشان کردند: شما جوانان توانسته‌اید آمریکای مستکبر را به زانو درآورید و شکست دهید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، عامل حقیقی نابودی و دفع غده سرطانی داعش را روحیه و احساس بسیجی خواندند و افزودند: دشمنان سعی کردند به‌وسیله این گروه تکفیری غیرانسانی، حادثه‌ای را علیه جریان مقاومت به‌وجود آورند، اما جوانان مؤمن، باشوق و انگیزه وارد میدان مجاهدت شدند و دشمن را به زانو درآوردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تصریح کردند: چند توطئه پی در پی آمریکا، صهیونیزم و ارتجاع در منطقه با اقتدار جمهوری اسلامی خنثی شد که یکی از آنها نابودی داعش بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، نابودی این گروه تکفیریِ غیرانسانی را با همت جوانان و مردان مؤمن و تلاش کسانی که مقاومت را قبول دارند کاری بسیار بزرگ برشمردند و افزودند: در برخی از کشورهای همسایه نیز باور به توانایی در نابود کردن داعش وجود نداشت اما وقتی به میدان وارد شدند، پیروزی را به چشم دیدند و پیام انقلاب اسلامی «یعنی ما می‌توانیم» را باور کردند.

 

کلیدواژه