قطعنامه تظاهرات ضدآمریکایی- صهیونیستی مردم ایران؛ به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند
(last modified 1396-09-17T12:37:42+00:00 )
قوس 17, 1396 17:07 Asia/Kabul
  • قطعنامه تظاهرات ضدآمریکایی- صهیونیستی مردم ایران؛ به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند

هزاران نفر از نماز گزاران جمعه در سراسر ایران اسلامی با محکوم کردن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند ؛ به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهند ماند .

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ، چهارشنبه‌‌ شب با وجود مخالفت‌های گسترده منطقه‌ای و جهانی ، قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل معرفی کرد.

هزاران نفر از نماز گزاران جمعه در سراسر ایران اسلامی پس از اقامه نماز با برگزاری تظاهرات، خشم خود را از تصمیم نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا به نمایش گذاشتند و با صدور قطعـنامه ای اعلام کردند: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

این قطعنامه می افزاید: سرزمین فلسـطین بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته است و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

نمازگزاران جمعه در سراسر ایران اسلامی همچنین تاکید کردند: این تصمیم نابخردانه ترامپ و رژیم صهیونیستی نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام است و مردم ایران در مقابل این زیاده خواهی و حرکت شیطانی، همچنان مقاوم ایستاده اند و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد.

 

کلیدواژه