سرلشکر باقری: دولت آمریکا نماد توحش است و حق اتهام زدن به ایران را ندارد
(last modified 1396-10-20T14:05:44+00:00 )
جدی 20, 1396 18:35 Asia/Kabul
  •  سرلشکر باقری: دولت آمریکا نماد توحش است و حق اتهام زدن به ایران را ندارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: دولت آمریکا با سابقه جنایتکاری و وحشی‌گری حق اتهام‌زنی به ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت آمریکا نماد ظلم به مردم است اظهار کرد: دولت آمریکا هر روز، هر هفته و هر ماه ، جان افرادی را بدون گناه و بدون اینکه نیتی برای تعرض به پلیس یا اماکن عمومی داشته باشند ، می‌گیرد.

سرلشکر باقری افزود: دولت آمریکا که سابقه وحشی‌گری و جنایت دارد، حق ندارد به ملتی که همه مقامات و مسئولانش با رأی مردم انتخاب می‌شوند و براساس دموکراسی که در جهان نمونه است، اداره می شود، اتهام بزند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: اینکه در کنگره آمریکا یا مجموعه‌های مرتبط با دولت جنایت‌کار آمریکا، قواعد و قوانینی علیه ملت ایران تصویب شود، موضوعی است که ایرانیان به آن عادت دارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه راهپیمایی‌های خودجوش مردم در سراسر ایران اسلامی نشان می‌دهد که مردم با ترفندهای دشمن آشنا هستند اظهار کرد: طراحی و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی در اغتشاشات اخیر با هوشیاری مردم خنثی شد.

از 7 جدی 1396 به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی از این تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران با حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

مردم ایران اسلامی در روزهای گذشته با برگزاری راهپیمایی گسترده در بیشتر شهرها، خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.

 

کلیدواژه