میزان 27, 1397 15:07 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: پرونده خاشقجی، هویت پلید آمریکا و عربستان را آشکار می کند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ناپدید شدن «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی تاکید کرد: این پرونده هویت پلید آمریکا و عربستان در قتل، غارت و جنایت را آشکار می کند.

«جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد آل سعود، 2 اکتبر بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد و بسیاری از منابع خبری اعلام کردند که او توسط عوامل وابسته به رژیم آل‌سعود به قتل رسیده است.

آیت الله «احمد خاتمی» در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه پرونده خاشقجی، پایه های حکومت آل سعود را به لرزه در آورده است افزود: آمریکا با گرفتن پول های کلان از آل سعود، درصدد است تا بر پرونده خاشقجی سرپوش بگذارد .

آیت الله خاتمی تاکید کرد: آشکار شدن جزییات پرونده خاشقجی ، ضربه سنگینی به آمریکا و عربستان می زند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با محکوم کردن اقدام تروریست ها در ربودن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی میرجاوه(جنوب شرق ایران) در 15 اکتبر اظهار کرد: پاکستان ضمن رعایت حُسن همسایگی با ایران، تمام تلاش خود را برای مبارزه با تروریست ها به کار گیرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)، بر باشکوه برگزار شدن این مراسم نیز تاکید کرد.

20 صفر 1440 هجری‌ قمری (30 اکتبر 2018)، اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا است؛ میلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین‌حسینی (ع) وارد شهر کربلا می‌شوند.

کلیدواژه