رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران: دشمنان از حوزه اقتصاد به میدان جنگ علیه ایران آمده اند
(last modified 1397-08-06T14:52:35+00:00 )
عقرب 06, 1397 19:22 Asia/Kabul
  • رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران: دشمنان از حوزه اقتصاد به میدان جنگ علیه ایران آمده اند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل ایران گفت: تهدیدات علیه ایران در ابعاد غیرنظامی است؛ دشمنان از حوزه هایی مانند اقتصاد به عنوان میدان جنگ استفاده می کنند و وزارتخانه اقتصاد آمریکا به وزارت جنگ علیه ایران تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران امروز یکشنبه در نشست خبری افزود: ماموریت های سازمان پدافند غیرعامل ایران، شناسایی و کاهش تهدیدات و مصون سازی زیرساخت ها در برابر تهدیدات است.

وی دیده بانی ایران در حوزه تهدیدات غیرنظامی را یکی از وظایف پدافند غیرعامل ایران دانست و گفت: توسعه توان دفاعی و نظامی ایران مبتنی بر توان داخلی موجب شده است تا احتمال جنگ نظامی از بین برود.

سردار جلالی تصریح کرد؛ نمایش بخش اندکی از توان موشکی ایران باعث شده است تا دشمنان ایران مانند رژیم بعث عراق دچار اشتباه استراتژیک در مقابل ایران نشوند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران همچنین گفت: این سازمان با همکاری وزارت نیرو، نفت و بخش سایبری قرارگاه خاتم و دو شرکت خصوصی موفق شده است نخستین مرکز ملی دیسپچینگ گاز را بسازد که به تازگی به بهره ‌برداری رسیده است. 

دیســپچینگ (Dispatching) با دسترسی به اطلاعات دقیق، ســریع و کافی از همة بخش های تولید، انتقــال، توزیع و مصــرف و بــا بهره گیری از نرم افزارهای تحلیلی براى پردازش اطلاعات، تصمیم های مدیریتی اتخاذ می کند.

کلیدواژه