ثور 19, 1400 07:50 Asia/Kabul
  • بازداشت ۳ سرکرده داعشی در استان کرکوک/ اعدام ۲ غیرنظامی توسط داعش در الانبار
    بازداشت ۳ سرکرده داعشی در استان کرکوک/ اعدام ۲ غیرنظامی توسط داعش در الانبار

مرکز اطلاعات عراق از بازداشت سه تن از سرکرده های گروه تروریستی داعش در استان «کرکوک» و اعدام ۲ غیرنظامی توسط داعش در استان «الانبار» خبرداد.

به گزارش  شبکه الحره؛ مرکز رسانه امنیتی عراق روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، تیپ‌های مرکز اطلاعات و تحقیقات عراق توانستند سه برادر را درمنطقه «وادی الشای» استان «کرکوک» درشمال این کشور بازداشت کنند که یکی از آنها فعالیت‌های امنیتی برای دفتر نظامی داعش را انجام می‌داده است.

طبق این بیانیه، برادر دوم که بازداشت شده  برای دفتر نظامی داعش و به عنوان معاون اداری مناطق جنوب غرب کرکوک کار می‌کرده و برادر سوم نیز در دفتر نظامی داعش در دو منطقه موسوم به «داقوق» و «الدوز »فعالیت داشته است.

درهمین حال، تروریستهای  داعش دو غیرنظامی عراقی را  در شهرستان «الرطبه» استان «الانبار» درغرب این کشور ربوده و اعدام کردند.

به رغم شکست گروه های تروریستی داعش در عراق، بقایای این تروریستها همچنان در این کشور حضور دارند. ارتش و نیروهای الحشدالشعبی عراق تاکنون عملیاتهای متعددی را برای  پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال  گروه های تروریستی انجام داده اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

کلیدواژه