ثور 26, 1400 15:12 Asia/Kabul
  • واکنش رسانه های خبری به بمباران ساختمان خبرگزاری ها در غزه
    واکنش رسانه های خبری به بمباران ساختمان خبرگزاری ها در غزه

نهادهای رسانه ای حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی به ساحتمان محل استقرار رسانه های خارجی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش رادیو دری، پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی شنبه ساختمانی در غزه را که در آن دفاتر شبکه تلویزیونی قطری « الجزیره » و دفاتر رسانه های دیگر قرار داشتند بمباران کرد، «مصطفی سواق» مدیر شبکه تلویزیونی الجزیره این جنایت جنگی را محکوم کرد و آن را تلاش برای ساکت کردن رسانه ها و پنهان کردن قتل عام و درد و رنج بی حد و حصر مردم غزه دانست.
«آصف حمیدی» مدیر بخش اطلاع رسانی الجزیره نیز گفت، این شبکه همه تدابیر لازم را برای تحت پیگرد قرار دادن اسرائیل به کار می گیرد و مهمترین پاسخ به این اقدام ادامه پوشش جنایات اسرائیل است. 

«نذار عبود» رئیس دفتر شبکه المیادین در سازمان ملل متحد، جنایات صهیونیست‌ها را ناشی از چراغ سبز آمریکا و اروپا دانست و گفت، شورای امنیت باید جنایات اسرائیل را متوقف و آن را تحریم کند.

عبود تاکید کرد، این اقدام رژیم صهیونیستی بی‌توجهی به همه قوانین بین‌المللی انسان دوستانه، حقوق بشری و قوانین جنگی است.

«استفان بل گف» فعال رسانه ای و عضو ارشد بزرگترین پویش ضد جنگ انگلیس تصریح کرد، تخریب ساختمان خبرگزاری‌ها در غزه به دست رژیم اشغالگر قدس، نماد حمله به آزادی بیان و تلاش برای انحصار اطلاعات درباره جنایت‌ها در فلسطین اشغالی است.

پایگاه خبری النهضه نیوز در صفحه کاربری خود در توییتر تصاویری از تجمع خبرنگاران در برابر آوار دفاتر خبری تخریب شده خود در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزه منتشر کرد.

کلیدواژه