جوزا 01, 1400 09:27 Asia/Kabul
  • قدردانی سرایا القدس از حمایت ایران و مقاومت
    قدردانی سرایا القدس از حمایت ایران و مقاومت

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه جهاد در راه فلسطین، خاطرنشان کرد ایران و کشورهای مقاومت شرکای گروه‌های فلسطینی در پیروزی بر رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش رادیو دری، «ابوحمزه» روز جمعه گفت: «قدس اساس جنگ ما و شمشیر مقاومت و دلیل پیروزی ماست. صدای موشک و باروت قطع شد؛ اما این مسیر طولانی ما متوقف نخواهد شد. ما توانستیم افسار دشمن و شهرک‌ نشینان را بکشیم. امروز یک نقطه عطف دیگر در سابقه مقاومت را به پایان بردیم».

 ابوحمزه با تاکید بر شکست نتانیاهو و ارتش اسرائیل در این جنگ، افزود ما با باران موشک‌ها و کورنت‌ها شهرک‌های غصب شده را برایشان به محلی غیرقابل زندگی تبدیل کردیم. یگان‌های رزمی ما منتظر تصمیم دشمن برای پیشروی زمینی به سمت غزه بودند تا آنچه برایشان آماده کرده بودیم، به آن‌ها بچشانیم.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین تصریح کرد ما از قوی‌ترین اراده برخورداریم و با گام‌هایی مطمئن در مسیر طرح آزادسازی کامل فلسطین گام بر خواهیم داشت.

وی همچنین با قدردانی از نقش ایران و محور مقاومت در حمایت از مردم فلسطین، گفت به آن‌ها می‌گوییم که شما شرکای ما در این پیروزی هستید. ما همواره در حالت آماده‌باش قرار داریم و چشمان ما در تمام میدان‌ها دشمن را زیر نظر دارد. 

جنگ اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز 10 می آغاز شد و امروز 21 می نیز طرفین با میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی با ایجاد آتش‌بس موافقت کردند.

در اثر این جنگ، 243 فلسطینی از جمله 69 کودک، 39 زن و 17 سالخورده به شهادت رسیده و 1910 نفر نیز زخمی شدند.  

کلیدواژه