تاکید عصائب اهل الحق عراق بر نقش شهید سلیمانی در پیروزی امروز مقاومت فلسطین
(last modified 1400-03-01T05:56:28+00:00 )
جوزا 01, 1400 10:26 Asia/Kabul
  • تاکید عصائب اهل الحق عراق بر نقش شهید سلیمانی در پیروزی امروز مقاومت فلسطین
    تاکید عصائب اهل الحق عراق بر نقش شهید سلیمانی در پیروزی امروز مقاومت فلسطین

جنبش عصائب اهل الحق عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد شهید سلیمانی با پشتیبانی از مقاومت فلسطین نقش برجسته‌ ای در پیروزی امروز مقاومت فلسطین داشت و می بایست دستاوردهای این پیروزی برای آزادی کامل فلسطین به کار گرفته شود.

به گزارش رادیو دری، در این بیانیه آمده است ملت شجاع و ثابت قدم فلسطین و دلاورمردان مقاومت اسلامی نقاشی بزرگ پیروزی را بر توهمات و افسانه‌های قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی ترسیم کردند.

این جنبش افزود: امروز با روشن شدن ناتوانی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌های طوفان خشم فلسطینیان، آن قدرت خیالی رژیم صهیونیستی به یک موضوع طنز تبدیل شده است.

جنبش عصائب اهل الحق با تبریک پیروزی تاریخی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی معادلات را عوض کرده و قواعد بازی را در هم شکست و موازنه‌ها را بر سر دشمنان سرنگون کرد.

این جنبش تصریح کرد باید برای تکمیل چیزی که مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس آغاز کرد تلاش جدی شود و از دستاوردهای بزرگ آن که توسط همه گروه‌ها و اقشار ملت فلسطین و با حمایت قدرت‌های محور مقاومت حاصل شد، استفاده کرد.

عصائب اهل الحق تاکید کرد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و یاران شجاع او نقش برجسته‌ای در این پیروزی با پشتیبانی از مقاومت فلسطین در تمام عناصر قدرت، اعم از حمایت لجستیک، آموزش و تسلیح داشته‌اند تا فلسطینی‌ها بتوانند سنگ‌های سجیل خود را به موشک‌های ویرانگری تبدیل کنند که دژهای صهیونیست‌ها را نابود و غرور پوچ آنها را خرد کرده است.

این جنبش تصریح کرد: موشک‌های مقاومت همه نقشه‌های استکبار جهانی از جمله عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت. 

جنگ اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز 10 می آغاز شد و امروز 21 می نیز طرفین با میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی با ایجاد آتش‌بس موافقت کردند. در اثر این جنگ، 243 فلسطینی از جمله 69 کودک، 39 زن و 17 سالخورده به شهادت رسیده و 1910 نفر نیز زخمی شدند.  

کلیدواژه