جوزا 05, 1400 10:41 Asia/Kabul
  • مقام حماس: مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی اسرائیل را به خاک مالید
    مقام حماس: مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی اسرائیل را به خاک مالید

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به پیروزی جریان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت، فلسطینی ها با شیوه دیگری جز مذاکره حق خود را پس می گیرند.

به گزارش رادیو دری، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز چهارشنبه تأکید کرد، جنگ «شمشیر قدس» یک نقطه تحول راهبردی بود و این تحول راهبردی، پیروزی بزرگی را برای فلسطینیان پایه گذاری کرد.

البطش خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی  با تلاش برای اخراج ساکنان محله الشیخ جراح و تعدی به مسجد الاقصی، وضعیت را متشنج کرد، اما رژیم صهیونیستی ازعملکرد بسیار خوب مقاومت فلسطین غافلگیر شد؛ زیرا مقاومت از سلاح خود برای حمایت از مقدسات استفاده کرد.

البطش گفت، جریان مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید و همه باید امید خود را برای آزادسازی هر چه زودتر فلسطین بالا ببرند.

عضو حماس با اشاره به آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطین برای هر گونه رویارویی آتی با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد در حال حاضر، راهکار سیاسی به سود مردم فلسطین نیست و حرکت به سمت راهکار سیاسی برق پیروزی در جنگ شمشیر قدس را از بین می‌برد.

رژیم صهیونیستی  روز (10 می) جنگی را علیه  فلسطینیان در کرانه باختری و غزه آغاز کرد، اما برخلاف تصورات خود با پاسخ شدید نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شد، نهایتا این تجاوز وحشیانه در روز (21 می) به دلیل ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و درخواستهای مکرر کابینه این رژیم  برای برقراری آتش بس با میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید. 

کلیدواژه