جوزا 10, 1400 09:21 Asia/Kabul
  • حماس: نبرد علیه اقدامات نژادپرستانه اسرائیل به قوت خود باقی است
    حماس: نبرد علیه اقدامات نژادپرستانه اسرائیل به قوت خود باقی است

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه گفت، نبرد علیه اسرائیل و اقدامات نژاد پرستانه‌ آن در حق ملت فلسطین همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش "روسیا الیوم"،«یحیی السنوار» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه بامداد دوشنبه در سخنانی اظهارداشت ، هدف حماس از نبرد اخیر با اسرائیل تنها ارسال پیامی به این رژیم بود و نه موضوع دیگر.

السنوار افزود، هدف مقاومت از این جنگ، این بود که می‌خواست این پیام را به اشغالگران بدهد که آنها نمی‌توانند مسجد الاقصی، قدس و محله الشیخ جراح را در انحصار خود داشته باشند و با شهرکسازی، مصادره اراضی، محاصره مردم غزه و  اعمال تبعیض نژادی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ به سیاست‌هایی ادامه دهند.

السنوار با بیان اینکه، طرف فلسطینی به دنبال جنگ و درگیری نیست گفت، اسرائیل دارای زرادخانه عظیم سلاح و مهمات است و این رژیم عامدانه دست به کشتار کودکان و زنان فلسطینی می‌زند، و مقاومت  برای دفاع از ملت خود مجبور است از همه امکانات موجود استفاده کند.

پیش از این «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی این جنبش نیز بر ادامه جهاد و مقاومت فلسطینی ها تا بیرون راندن صهیونیست های اشغالگر از فلسطین تاکید کرده اند.

کلیدواژه