جوزا 13, 1400 16:44 Asia/Kabul
  • فرمانده فلسطینی: امام خمینی(ره)مسلمانان را پشت قضیه فلسطین متحد کرد
    فرمانده فلسطینی: امام خمینی(ره)مسلمانان را پشت قضیه فلسطین متحد کرد

فرمانده کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت: امام خمینی (ره) اعتبار قضیه فلسطین را با تاکید بر محوریت آن در جهان اسلام بازگرداند و همه مسلمانان را پیرامون مساله فلسطین، متحد و سرسپردگان سازشکار را شرمنده و ملامت زده کرد.

به گزارش رادیو دری،« محمد البریم» امروز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد، اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) برای تصحیح مسیرفلسطین و احقاق حقوق فلسطینیان و مقاومت و جهاد ملت فلسطینی به عنوان اولویت بزرگ نه تنها در سطح منطقه ای بلکه به عنوان قضیه ای جهانی بوده است.

این فرمانده کمیته های مقاومت مردمی فلسطین تاکید کرد، امام خمینی (ره) همچنین به حمایت از انقلاب فلسطین در اردوگاه های فلسطینی لبنان و سوریه پرداخت؛ زمانی که سازمان آزادی بخش، مقابله با دشمن صهیونیستی را با پول و سلاح رهبری می کرد.

البریم در ادامه افرود، حمایت ایران از ملت فلسطین و مقاومت آن، حمایتی راهبردی است که ارتباطی با مرحله ای مشخص ندارد بلکه امروز و در دوره رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای (حفظه الله) نیز جمهوری اسلامی ایران همچنان به حمایت از مقاومت فلسطین و ملت آن بدون حد و مرز و بدون خطوط قرمز با در اختیار گذاشتن همه امکانات نظامی و مالی برای حمایت از مقاومت در فلسطین ادامه می دهد.

این فرمانده فلسطینی تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران هیچ کم کاری در تحول توانمندی ها و قدرت مقاومت نمی کند و در این راه هر چه توانسته بدون تردید انجام داده است. 

روز جمعه (4 ژوئن 2021) مصادف با سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

کلیدواژه