سنبله 18, 1400 11:24 Asia/Kabul
  • کشف ۴ انبار سلاح داعش دربغداد توسط نیروهای الحشد الشعبی
    کشف ۴ انبار سلاح داعش دربغداد توسط نیروهای الحشد الشعبی

نیروهای الحشد الشعبی در جریان پاکسازی منطقه «الطارمیه» در شمال بغداد، چهار انبار مملوء از سلاح متعلق به تروریست‌های داعش را کشف کردند.

به گزارش رادیودری به نقل از وبگاه عین العراق؛ نیروهای تیپ ۱۲ الحشد الشعبی با همکاری یگان خنثی‌سازی بمب، در بیست و پنجمین روز از عملیات تفتیش و پاکسازی منطقه «الطارمیه» بغداد، این چهار انبار سلاح داعش را که در زیر زمین تعبیه شده بود، کشف کردند.

به نوشته وبگاه عین العراق، این کشف در حالی است که تروریست‌های داعش هفته‌ گذشته بر شدت حملات خود علیه نیروهای امنیتی و نظامی عراق افزوده و تنها در یک حمله آنها به نیروهای پلیس فدرال عراق در استان کرکوک، ۱۳ نیروی امنیتی کشته شدند.

عملیات پاکسازی منطقه الطارمیه از روز چهاردهم ماه آگوست (۲۳ مرداد/اسد) برای تعقیب و به هلاکت رساندن بقایای گروهک تروریستی داعش آغاز شده است.

همزمان با ادامه این عملیات، سازمان امنیت ملی عراق روز گذشته اعلام کرد، با نزدیک شدن به مراسم اربعین امام حسین(ع) که میلیون‌ها نفر به زیارت حرم سید الشهداء (ع) مشرف می‌شوند، نیروهای این سازمان در مرحله آماده‌سازی  اجرای طرح امنیتی ویژه ای هستند که یک هفته قبل از اربعین  اجرا میشود.

کشف انبار سلاح داعش در عراق

کلیدواژه