ثور 13, 1401 07:34 Asia/Kabul
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری در اولین روز عید فطر
    حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری در اولین روز عید فطر

نظامیان صهیونیست در نخستین روز از ایام تعطیل عید فطر با تداوم حملات خود به مناطقی از کرانه باختری شماری از فلسطینی ها را زخمی و بازداشت کردند.

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست از آغاز ماه مبارک رمضان  با تشدید جنایت‌های خود و یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت مکان‌های مقدس فلسطینیان و مسلمانان، تعدادی را شهید و صدها نفر را زخمی و بازداشت کرده اند.

به گزارش رادیو دری،  نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در شهرک «کفرالبلد» در شرق «طولکرم» کرانه باختری به جوانان فلسطینی حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین با گلوله‌های پلاستیکی به فلسطینی‌ها حمله ور شدند و دهها نفر از آنها را زخمی کردند.

شاهدان عینی گزارش داد، در جریان این درگیری‌ها یک پزشک هفتاد ساله به نام احمد محفوظ که در حال مداوای زخمی شدگان بود از ناحیه گردن هدف قرار گرفت و زخمی شد.شمار زیادی از فلسطینی ها نیز براثر استنشاق گازاشک آور مصدوم شده و در محل به شکل سرپایی درمان شدند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست همچنین پس از اقامه نماز عید فطر در شهرک «نعلین» در غرب «رام الله» به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که طی آن ۳ جوان فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین ۱۰ نفر اعم از شهروندان و آزاده‌های فلسطینی را از مناطقی از کرانه باختری بازداشت کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «قباطیه» در جنوب «جنین» کرانه باختری آتش گشودند.

نیروهای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند، در صورت ادامه یافتن این حملات به آنها پاسخ خواهند داد.

ناکامی نیروهای رژیم صهیونیستی در نفوذ به اردوگاه جنین

کلیدواژه