ثور 20, 1401 07:34 Asia/Kabul
  • نصرالله: سلاح مقاومت دغدغه مردم لبنان نیست
    نصرالله: سلاح مقاومت دغدغه مردم لبنان نیست

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نتایج نظرسنجی مراکز مطالعاتی گفت، دغدغه اکثریت مردم لبنان  سلاح مقاومت نیست بلکه وضعیت معیشتی است.

قراراست انتخابات پارلمانی لبنان 15 ماه می /25 ثور برگزار شود؛ ثبت نام نامزدهای انتخاباتی پایان یافته و نامزدها برای رسیدن به پارلمان لبنان تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش رادیو دری ، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه در یک تجمع انتخاباتی اظهار کرد، کسانی که امروز خواهان خلع سلاح مقاومت و خلاص شدن از حزب الله و همپیمانانش هستند در خصوص آنچه بر جنوب لبنان و رنج های مردم آن از رژیم صهیونیستی گذشت، خود را به فراموشی زده اند.

نصرالله با بیان اینکه برخی گروه های سیاسی لبنان از سلاح مقاومت در نبردهای انتخاباتی استفاده ابزاری می کنند افزود، آنها واقف نیستند به اینکه دغدغه مردم موضوع پول هایی است که در بانک ها سپرده گذاری شده است .

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت، اسرا را آزاد کرد و با سربلندی به لبنان بازگرداند، تصریح کرد، این مقاومت است که از روستاهای جنوب لبنان محافظت می کند و از ۱۶ اوت ۲۰۰۶/25 اسد 1385 همه روستاهای جنوب به برکت مقاومت از امنیت، سربلندی، حاکمیت و نشاط برخوردارند.

نصرالله خاطرنشان کرد:، وقتی از افرادی که خواستار خلع سلاح مقاومت هستند راه جایگزین درخواست می کنیم هیچ جایگزینی ارائه نمی دهند بنابراین مقاومت تا آخرین نفس آماده بررسی برنامه راهبردی دفاعی لبنان است.

سید حسن نصرالله: برای موفقیت متحدانمان در انتخابات تلاش می‌کنیم

کلیدواژه