میزان 20, 1403 11:06 Asia/Kabul
  • آیت الله سیستانی
    آیت الله سیستانی

سخنگوی وزارت خارجه ایران ، تهدید مرجمعیت عالی‌قدر شیعیان در عراق از طرف صهیونیست‌ها را تقبیح و آن را موجب بر افروخته‌تر شدن آتش خشم از رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش رادیو دری، «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: شبکه‌های تلویزیونی به عنوان بازوی رسانه‌ای رژیم در کارزار نسل‌کشی فلسطینیان، با وقاحت تصویر رهبران و علمای برجسته جهان اسلام را به‌عنوان بانک اهداف عملیات‌های تروریستی سازمان‌های آدم‌کش به نمایش می‌گذارند و آن‌ها را تهدید به قتل می‌کنند.

بقایی  افزود، گستاخی صهیونیست‌ها در تهدید حضرت آیت‌الله سیستانی، عالم بزرگ جهان اسلام به ترور فیزیکی، صرفاً آتش خشم و نفرت از صهیونیست‌ها را در مسلمانان برافروخته‌تر می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: اعلام موضع هوشمندانه آیت‌الله سسیستانی علیه رژیم غاصب و حمایت شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، موجب مباهات امت اسلامی است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل روز سه شنبه تصاویری منتشر کرد که در آن آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق را از اهداف ترور رژیم صهیونیستی دانست.بیشتر نهادهای رسمی و غیر رسمی عراق درج تصویر آیت الله سید علی سیستانی در رسانه های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.این اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی، موجی از محکومت و اعتراض را از سوی احزاب، جریان های سیاسی و دولت عراق را در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی نام آیت‌الله سیستانی را در فهرست ترور خود قرار داد