ثور 31, 1401 13:58 Asia/Kabul
  • درخواست امیر قطر در مورد تحقیق ترور شیرین ابوعاقله
    درخواست امیر قطر در مورد تحقیق ترور شیرین ابوعاقله

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد، تمیم بن حمد آل ثانی تحقیق درباره شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به دست نظامیان رژیم صهیونیستی را خواستار است.

نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته (چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی "شیرین ابوعاقله" خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را به‌ ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش رادیو دری، "ماجد الانصاری" سخنگوی رسمی وزارت خارجه قطر گفت، شیخ "تمیم بن حمد آل ثانی" امیر این کشور بر لزوم انجام تحقیقات شفاف و عادلانه درباره ترور«شیرین ابوعاقله» و مسئول دانستن رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

الانصاری شب گذشته (جمعه) در اظهارات تلویزیونی به شبکه الجزیره گفت: امیر قطر با سران اروپایی نیز در مورد تحولات فلسطین به ویژه ترور ابوعاقله گفتگو کرد.

روزنامه هاآرتص اخیراً گزارش داد که ارتش اسرائیل بعد از انجام تحقیقاتی درباره ترور ابوعاقله، اذعان کرد که گلوله‌های نظامیان این رژیم باعث شهادت وی شدند.

بسیاری از کشورها، نهادها و سازمان‌های بین المللی در واکنش به قتل ابوعاقله با محکوم کردن این جنایت صهیونیست‌ها، پاسخگویی رژیم صهیونیستی در قبال این وحشیگری و انجام تحقیقات در این باره را خواستار شده اند.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مراسم تشییع پیکر "شیرین ابوعاقله"

کلیدواژه