جوزا 30, 1401 19:05 Asia/Kabul
  • سوریه: از ملت فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم
    سوریه: از ملت فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم

معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت، همچنان از مبارزه و مقاومت قانونی ملت فلسطین برای پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم موقت صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

سوریه از جمله کشورهایی است که همواره حمایت خود را از مردم فلسطین، حق آزادی، استقلال و ایجاد کشور مستقل آنها به پایتختی قدس اعلام کرده است.

به گزارش رادیو دری،  "بشار الجعفری" معاون وزیر امور خارجه سوریه امروز دوشنبه در دیدار «احمد ابوهولی» یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) و سمیر الرفاعی سفیر رام الله در دمشق، گفت، موضع سوریه در قبال مسئله فلسطین ثابت و محوری است.

الجعفری با بیان اینکه سوریه همچنان از مبارزه و مقاومت قانونی ملت فلسطین برای پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم موقت صهیونیستی حمایت می‌کند، افزود، مردم سوریه باید حقوق غصب شده خود از جمله حق بازگشت به خاک فلسطین را پس بگیرند.

"احمد ابوهولی" عضو کمیته اجرایی ساف نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از مواضع حمایتی سوریه از ملت فلسطین و حقوق غیر قابل تصرف آن، اظهار کرد، ایستادگی ملت سوریه در جنگ ضد گروه های تروریستی تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی، باعث تقویت ایستادگی ملت فلسطین شده است.

الجعفری و ابوهولی هم چنین در این دیدار آخرین تحولات منطقه و اراضی فلسطینی اشغالی، وضعیت آوارگان فلسطینی در سوریه را بررسی کردند.

تشکیلات خودگردان: تمام مناطق قدس متعلق به ملت فلسطین است

کلیدواژه