سرطان 26, 1401 17:53 Asia/Kabul
  • یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی
    یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک نشینان صهیونیست در ادامه اقدامات خصمانه خود بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

مسجد الاقصی به صورت روزانه شاهد یورش‌ها و تعرضات شهرک نشینان صهیونیست است که این اقدام با حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست صورت می‌گیرد، هدف اصلی رژیم صهیونیستی از این اقدام تقسیم زمان و مکانی مسجدالاقصی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی بارها در این مورد هشدار داده اند.

به گزارش رادیو دری، شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از طرف "باب المغاربه" به مسجد الاقصی یورش بردند و به انجام مناسک خود در صحن های آن پرداختند.

کمیته اسلامی- مسیحی برای یاری رساندن به قدس و مقدسات اعلام کرد، هیچ امنیت و توسعه ای در منطقه بدون دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروع ملی شان محقق نمی شود.

شهرک نشینان افراطی صهیونیست تحت حمایت پلیس این رژیم به شهروندان فلسطینی در دو منطقه العوجا و المعرجات در غرب اریحا یورش بردند.

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش می برند و فلسطینیان را شهید، مجروح ، بازداشت و یا روانه زندان می‌‌کنند، فلسطین ها نیز در پاسخ به این جنایات عملیات ضدصهیونیستی انجام می دهند. 

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی له می‌شود. این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را ضد فلسطینی ها مرتکب شده است.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت شماری از فلسطینیان

کلیدواژه