قوس 10, 1395 15:34 Asia/Kabul
  • ادامه جنایات داعش در عراق 

سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد،  شماری از غیرنظامیان در جنایت جدید گروه تروریستی داعش در شهر موصل ، شمال عراق کشته شدند. 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سازمان اطلاعات عراق ، عناصر  گروه تروریستی داعش برای بستن یک خیابان اصلی در شهر موصل عراق تانکر بمبگذاری شده ای را منفجر کرد که  بر اثر آن دستکم بیست و دو  غیرنظامی جان باختند. 

از سوی دیگر  جنگنده های عراقی مواضع تروریستهای  داعش را در نینوا هدف قرار دادند و 11 تن از فرماندهان آن را به هلاکت رساندند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، ستاد تبلیغات جنگ ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد،جنگنده های اف - 16 عراقی  با هدف قرار دادن مواضع تروریستها  در غرب موصل ، علاوه بر انهدام کامل  پایگاههای داعش ، 11 نفر از  سرکردگان  داعش و 18 تن از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

جنگنده های عراقی در عملیات دیگری نیز  توا نستند  یکی از مراکز فرماندهی گروه تروریستی داعش را در غرب موصل هدف قرار دهند و بطور کامل منهدم کنند.
در این عملیات هفت کارشناس نظامی دارای تابعیت کشورهای بیگانه که چندین پهپاد متعلق به تروریستها را به بمب مجهز کرده بودند، به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر "شکر النعیمی" یکی از فرماندهان ارتش عراق  با اشاره به نفوذ  نیروهای ارتش در خطوط دفاعی  تروریستها در مناطق  السکر و التامیم در شمال شرق موصل گفت،نیروهای عراقی کنترل نیمی از سواحل شرقی این شهر را در دست گرفته اند.

این در شرایطی است که  منابع نظامی عراق اعلام کردند زندگی عادی به تدریج به مناطقی از شرق موصل که از کنترل تروریستهای  داعش خارج شده است، باز می گرددبه طوری که  شرایط زندگی طبیعی برای مردم در منطقه کوکجلی موصل فراهم شده است. 
 

 

کلیدواژه