سنبله 27, 1401 11:22 Asia/Kabul
  • اجرای طرح اربعین تا خروج آخرین زائر از کربلا ادامه دارد
    اجرای طرح اربعین تا خروج آخرین زائر از کربلا ادامه دارد

سخنگوی ستاد عملیات مشترک ارتش عراق تأکید کرد، نیروهای امنیتی در محل های خود همچنان مستقر هستند تا آخرین زائر از کربلا خارج شود.

به گزارش رادیو دری، "تحسین الخفاجی" سخنگوی ستاد عملیات مشترک ارتش عراق  گفت: ستاد عملیات مشترک که در کربلا حضور دارد به همراه وزیر کشور و رئیس کمیسیون امنیتی ناظر بر زیارت اربعین اعلام کردند که این مراسم ادامه دارد و نیروهای امنیتی هم در محلهای خود همچنان مستقر هستند.

الخفاجی با بیان اینکه این نیروها ناظر بر تقسیم‌بندی زائران هستند تا اینکه آخرین زائر از کربلا خارج شود، تصریح کرد، این مسئله برای حفظ سلامت زائران بسیار مهم است و در این زمینه، هیچ تغییری در طرح های نظامی وجود ندارد.

حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی هم ضمن قدردانی از سازمان حشد شعبی (نیروی بسیج مردمی عراق) و نیروهای امنیتی این کشور به خاطر برگزاری مراسم اربعین حسینی تاکید کرد، همه گروه های حشد شعبی و نیروهای امنیتی در تأمین امنیت زیارت اربعین حسینی (ع)مشارکت داشتند.

حشد شعبی در پایان تأکید کرد، تمامی نیروهای این سازمان برای حفظ امنیت عراق و خنثی‌سازی طرح‌های تروریستی ضد زائران اربعین حسینی (ع) به وظایف خود عمل خواهند کرد.

ورود 20 میلیون زائر در ایام اربعین به کربلا

کلیدواژه