میزان 16, 1401 19:46 Asia/Kabul
  • واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت صهیونیست‌ها در جنین
    واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایت صهیونیست‌ها در جنین

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت دو نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در «جنین» اعلام کردند، مقاومت در جنین همچنان ادامه خواهد یافت.

در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری رود اردن، دونوجوان فلسطینی به نام های «محمود الصوص » و «احمد محمد حسین ضراغمه» توسط اشغالگران به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، "حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، رژیم اشغالگر صهیونیستی از ناتوانی میدانی برای محاصره مقاومت در کرانه باختری رنج می‌برد، بنابراین برای بازداشت یک نفر به بسیج تجهیزات نظامی و بالگردهای نظامی متوسل می‌شود.

قاسم با اشاره به این که رژیم اشغالگر قدس پشتوانه مردمی حامی مقاومت را که همچنان به مقاومت و گزینه‌های اعتقاد دارد، شکست نخواهد داد، افزود، اشغالگران به شدت تلاش می‌کنند تا به وضعیت مقاومتی که در جنین ریشه دوانده است پایان دهد، اما قادر به انجام آن نخواهد بود.

"طارق عزالدین"، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری رود اردن در واکنش به  شهادت دو نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست گفت: رژیم اشغالگر قدس از تمام توان خود برای تعقیب نیروها و مبارزان مقاومت و کشتار فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و امروز شاهد آن هستیم که مقاومت به تهدیدی واقعی برای نیروهای اشغالگر در روستاها و اردوگاه‌های شهرهای اشغالی تبدیل شده است.

عزالدین با بیان این که هر چه جنایات بیشتری توسط رژیم اشغالگر قدس انجام شود، مقاومت شدیدتر خواهد شد، تصیح کرد، وی افزود: اشغالگران به خوبی می‌دانند که امروز مانند دیروز نیست و جنین جولانگاه آنان نخواهد بود و اگر همه سربازان خود را احضار کنند مانع از مقاومت نخواهند شد.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

حماس: شعله انتفاضه ملت فلسطین جز با آزادی قدس خاموش نمی‌شود

کلیدواژه