حوت 12, 1401 14:43 Asia/Kabul
  • تجمع اعتراضی ساکنان غزه مقابل دفتر صلیب سرخ
    تجمع اعتراضی ساکنان غزه مقابل دفتر صلیب سرخ

منبع رسانه ای از تجمع فلسطینیان مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه در اعتراض به قانون اعدام اسیران خبر داد.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) پیش نویس قانون اعدام آن دسته از اسیران فلسطینی که دست به عملیات ضد صهیونیستی زدند، تصویب کرد.

در پیش نویس این قانون که یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «عوتسما یهودیت» ارائه داده، آمده است که دادگاه باید کسانی که اقدام به عملیات ضد شهرک نشینان می‌کنند، به اعدام محکوم کند

به گزارش رادیو دری، "رأفت حمدونه" مدیر مرکز پژوهش‌های اسیران فلسطینی گفت، مردم این سرزمین مقابل دفتر صلیب سرخ جهانی در غزه تجمع کردند تا بگویند این سازمان حقوق بشری باید در برابر همه مسائل بین المللی بی طرف باشد.

حمدونه با بیان این که کابینه رژیم صهیونیستی قانون اعدام فلسطینیان را تصویب کرده و عملا این کار را انجام می‌دهد، افزود، رژیم صهیونیستی به جنایات خود مشروعیت می بخشد و به همین سبب به نهاد‌های بین المللی می‌گوییم باید به ناتوانی و سردرگمی خود پایان دهید.

"عوض سلطان" مدیر دفتر شهدا، اسیران و مجروحان جبهه مردمی فلسطین گفت، رژیم نازی صهیونیستی از زمان تاسیس در جهت تصویب قوانینی برای کشتن مردم فلسطین تلاش می‌کند.

مدیر دفتر شهدا ، اسیران و مجروحان جبهه مردمی فلسطین تاکید کرد، همه این قوانین فقط از کینه و وحشی گری این رژیم نازی در برابر مردم فلسطین حکایت دارد.

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی له می‌شود؛ رژیم اشغالگر قدس در این مدت وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را ضد فلسطینی ها مرتکب شده است.

 

کلیدواژه