قوس 27, 1395 16:43 Asia/Kabul
  • درخواست علمای بحرین برای مقابله با تفرقه افکنی‌ها

علمای بحرین  همه مسلمانان جهان را به حفظ وحدت برای مقابله با تفرقه افکنی ها فراخواندند.

به گزارش روزشنبه العالم ،علمای بحرین در بیانیه ای اعلام کردند، همه مسلمانان جهان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام، مبارزه با فرقه های تکفیری و جلوگیری از اسلام ستیزی باید برای حفظ و تحکیم وحدت اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.
علمای بحرین با تاکید بر لزوم حمایت مسلمانان از منادیان وحدت اسلامی ، درباره اختلافات  موجود در برخی از کشورهای اسلامی که  آینده این کشورها را به خطر انداخته است ابراز تاسف کردند.
علمای بحرین مردم این کشور را حق طلب توصیف و اظهار کردند، بحرینی ها برای مطالبۀ حقوق خود همچنان با سر دادن  شعار " سُنی و شیعه برادرند " به خیابان ها  می آیند.
علمای بحرین خاطر نشان کرد، پیامبر اسلام (ص) فرستادۀ صلح و دوستی برای همه بشریت است. 

در همین حال "حیاة الرمایی" استاد دانشگاه لاذقیه (شمال غرب سوریه )در حاشیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران وحدت مسلمانان برای مقابله فکری وسیاسی واجتماعی با جریان های تکفیری را ضرورتی انکار ناپذیر دانست وگفت، رژیم صهیونیستی که از طریق اشاعه اسلام هراسی در پی تخریب وجهه اسلام است  می کوشد این توطئه ها را با ایجاد جریان های تکفیری عملی کند.
الرمایی با هشدار درباره گسترش موج اسلام هراسی در جهان ، جریان های تکفیری را ساخته وپرداخته رژیم صهیونیستی برای ویران کردن جامعه اسلامی دانست.
 

کلیدواژه