جوزا 30, 1402 08:51 Asia/Kabul
  • لیبرمن خواهان ازسرگیری سیاست ترور در غزه شد
    لیبرمن خواهان ازسرگیری سیاست ترور در غزه شد

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونسیتی از ارتش این رژیم خواست سیاست ترور فرماندهان گروه‌های مسلح فلسطینی در نوار غزه را از سر بگیرد و عملیات نظامی گسترده‌ای را در کرانه باختری اجرا کند.

طی چندروز اخیر مناطقی از کرانه باختری ازجمله جنین صحنه درگیری میان نظامیان اشغالگر صهیونیست با نیروهای مقاومت فلسطین بوده است.

نظامیان صهیونیست امروزدوشنبه نیز با استفاده از خودروهای زرهی سنگین، یورشی گسترده علیه شهر جنین را آغاز کردند.در پی این یورش وحشیانه، مبارزان مقاومت با آنها وارد درگیری شده و علاوه بر تیراندازی سنگین به سوی صهیونیست‌ها، آنها را با استفاده از بمب دست‌ساز هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری؛ «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم اسراییل امروز دوشنبه در نشست فراکسیون پارلمانی حزبش «اسرائیل خانه ما» و در واکنش به رخدادهای اخیر در جنین گفت: باید به ترورهای متمرکز علیه فرماندهان جنبش حماس در غزه بازگردیم.

لیبرمن افزود: نمی‌شود که رهبران حماس در کرانه باختری آتش بیافکنند سپس در غزه از مصونیت برخوردار باشند.

لیبرمن از ارتش رژیم اسرائیل خواست عملیات نظامی عمیق و گسترده‌ای را در کرانه باختری آغاز کند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

 

کلیدواژه