میزان 24, 1402 17:59 Asia/Kabul
  • علمای جهان اسلام برای حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند
    علمای جهان اسلام برای حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند

مجلس خبرگان رهبری، در بیانیه‌ای از علمای جهان اسلامی خواست علاوه بر محکومیت اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی با تمام توان به میدان آمده و از هر اقدام و حمایتی که بتواند وضعیت فلسطینیان دربند را بهبود بخشد دریغ نورزند.

به گزارش رادیو دری ،با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل و کشتار مردم بی‌دفاع غزه نوشت: عملیات شجاعانه و تحسین برانگیز «طوفان الأقصی» که جوانان و گروههای مبارز فلسطینی علیه مواضع و امکانات زیربنایی رژیم صهیونیستی، صورت گرفت حاصل صبر و مقاومت مردم مظلوم فلسطین بود.

در ادامه این بیانیه آمده است، «طوفان الأقصی»  علاوه بر شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای این قدرت پوشالی، وعده تخلف ناپذیر الهی مبنی بر نصرت مؤمنین و پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل را محقق ساخت.

در بیانیه مجلس خبرگان رهبری آمده است،  آنچه این روزها در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر بر مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان بی‌دفاع آن می‌گذرد دل هر دردمندی را به درد می‌آورد.

در این بیانیه آمده است، اما بی‌تردید ثمره اقدامات ددمنشانه که رژیم غاصب صهیونیستی سالهاست با آن خو گرفته است هر روز بیشتر دامن این رژیم متزلزل را خواهد گرفت همانگونه که امروز نمونه‌خواری و زبونی این رژیم مدعیِ قدرت را در برابر دستان خالی جوانان غیور فلسطینی شاهدیم.

مجلس خبرگان رهبری، در بیانیه خود تاکید کرده است  آزادگان جهان، مجامع سیاسی و حقوقی بین المللی و منطقه ای و به طور خاص علمای جهان اسلام که امروز شاهد این فجایع انسانی خباثت آلود رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به ویژه آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای به ظاهر متمدن اروپایی هستند علاوه بر محکومیت اقدامات غیر انسانی این رژیم جعلی با تمام توان به میدان آمده و از هر اقدام و حمایتی که بتواند وضعیت فلسطینیان دربند را بهبود بخشد دریغ نورزند.

هشدار ایران: کشتار غزه متوقف نشود دست همه طر‌ف‌ها روی ماشه است 

کلیدواژه